-
STEMOOV: Video
Deze video demonstreert aan de hand van een praktijkvoorbeeld hoe het STEMOOV-model effectief kan worden toegepast in een lessituatie.
VideoLeerkracht, ICT-coördinator -
STEM integreren
In dit filmpje van ca. negentien minuten legt de pedagogische begeleidingsdienst van het GO! uit hoe je optimaal STEM integreert in het secundair onderwijs.
Vragen die worden beantwoord:
- Op welke manier komt STEM aan bod in het curriculum na de …
VideoLeerkracht -
Virtual Reality in TA Keerbergen
Een goed praktijkvoorbeeld van TA Keerbergen waar meerdere leerlingen tegelijk kunnen werken in Virtual Reality. Meer informatie in het filmpje rond de aanpak en de voordelen van hun werkwijze.
VideoLeerkracht -
Daniel LaBelle: De manieren waarop (2)
Dit filmpje is een leuke afwisseling als je met je leerlingen werkt rond lichaamstaal en de manier waarop we deze beïnvloeden met onze emoties binnen woordkunst-drama. Ze maken je leerlingen op een ludieke manier bewust van het feit dat je …
VideoLeerkracht -
Daniel LaBelle: Emoties uitvergroten (1)
Dit filmpje is een leuke afwisseling als je met je leerlingen werkt rond het uitvergroten van emoties binnen woordkunst-drama. Als je bijvoorbeeld werkt rond deze leermiddelen: Opwarmingsoefeningen : Mimiek doorgeven, uitbeelden en …
VideoLeerkracht -
Augmented Reality: COSMO onderzoek
Hier wordt Spatial AR uit het COSMO-onderzoek kort voorgesteld om een eerste indruk te geven van wat dit inhoudt en hoe wij het inzetten.
VideoLeerkracht