-
Treefm: Luister naar een bos
Mensen over de hele wereld hebben de geluiden van hun bossen opgenomen, zodat je kunt ontsnappen in de natuur en tot rust kunt komen, waar je ook bent. Haal diep adem en geniet van de bosgeluiden terwijl ze ademen met leven en schoonheid!
AudioLeerkracht, ICT-coördinator, … -
Boerderijdieren: Soundboard
Geluiden van vijftien verschillende boerderijdieren.
In te zetten om de dieren te herkennen tijdens een thema over de boerderij.
Audio (4)Leerkracht, ICT-coördinator -
Tom Uytterhoeven: Podcast
'Burgerschap is niet alleen leerlingen wegwijs maken in de wereld zoals die vandaag is, maar hen ook in staat stellen om in te grijpen op die samenleving; om de samenleving zoals die nog niet is te verbeelden. Dat mag niet bij mooie woorden …
Audio -
Mijn idool: Radio2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Mijn idool.
AudioLeerkracht, Preventieadviseur, … -
Pesten en geweld: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Pesten en geweld.
AudioLeerkracht, Preventieadviseur, … -
Vlaanderen en Wallonië: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Vlaanderen en Wallonië.
AudioLeerkracht, Preventieadviseur, … -
Autorijden: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Auto's.
Audio (3)Leerkracht, Preventieadviseur, … -
Boeken lezen: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Boeken.
AudioLeerkracht, Preventieadviseur, … -
Computerspelletjes: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Gamen.
Audio (4)Leerkracht, Preventieadviseur, … -
Koken: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Koken.
AudioLeerkracht, Preventieadviseur, … -
Proefwerken: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Toetsen en examens.
AudioLeerkracht, Preventieadviseur, … -
Grootouders: Radio 2-interview
Interview met kinderen uit de lagere school over thema Grootouders.
AudioLeerkracht, Preventieadviseur, …