-
Kind met inktvlekken: Streetartparcours met lespakket
Kind met inktvlekken is een streetartparcours in Turnhout, in de bijlage vind je het lespakket.
Het is 1892. Senne is 11 jaar en een fabriekskind. Hij werkt, net als veel kinderen, in één van de Turnhoutse drukkerijen. Het werk is hard …
Downloadbaar lesmateriaal -
Kleur en monochroom: Lespakket
Alles rondom ons heeft een kleur. Kleur doet dingen in het oog springen, trekt onze aandacht en roept associaties en gevoelens op. Ieder kind heeft wel een lievelingskleur. Ook binnen de fotografie is het een belangrijke bouwsteen.
Downloadbaar lesmateriaal (5)Organisatie, firma, vzw -
Redesign Whatsapp: Lesidee
Bij deze opdracht leren leerlingen werken met drie verschillende programma's van Adobe (Photoshop, Illustrator en XD) en laten ze zien wat ze hiermee kunnen doen. Dit doen ze door een redesign te maken van de app WhatsApp. De verschillende wireframes …
Downloadbaar lesmateriaalLeerkracht -
Onderzoeker/onderzoek: Eigen horizon verruimen
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld onderzoeker/onderzoek : eigen horizon verruimen vertalen …
Downloadbaar lesmateriaal -
Onderzoeker/onderzoek: Proces zichtbaar maken
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld onderzoeker/onderzoek : proces zichtbaar maken vertalen …
Downloadbaar lesmateriaal -
Onderzoeker/onderzoek: Eigen sterktes en werkpunten benoemen
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld onderzoeker/onderzoek : eigen sterktes en werkpunten benoemen …
Downloadbaar lesmateriaal -
Onderzoeker/onderzoek: Nieuwsgierig en onderzoekend zijn
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld onderzoeker/onderzoek : nieuwsgierig en onderzoekend zijn …
Downloadbaar lesmateriaal